تبلیغات
امام عشق - دروغ عجیب رسانه سعودی درباره راهپیمایی اربعین

روزنامه «الشرق‌الاوسط» خبرنگار خود را به دلیل انتشار خبر کذب در رابطه با اجتماع اربعین برکنار کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در چند روز گذشته رسانه‌های وابسته کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و برخی رسانه‌های وابسته به جریان ضدانقلاب در حرکتی هماهنگ خبری را بر روی خروجی خود قرار دادند تا بدینوسیله بتوانند افکار عمومی مردم جهان را نسبت به مسأله اربعین حسینی و اجتماع عظیم مسلمانان جهان مخدوش کنند.

در همین راستا سایت «زیتون» که مشی خود را اصلاح‌طلبانه معرفی می‌کند، با انتشار مطلبی به نقل از سازمان جهانی بهداشت مدعی شد: «سازمان بهداشت جهانی نسبت به افزایش بارداری‌های ناخواسته در جنوب عراق در جریان مراسم راهپیمایی اربعین هشدار داد».

این خبر بلافاصله در فضای مجازی

دست به دست شد و پس از ساعاتی روی خروجی اینترنتی «الشرق‌الاوسط» قرار گرفت.

انتشار این خبر در فضای خارج از کشور تا آنجایی پیش رفت که سازمان بهداشت جهانی با انتشار بیانیه‌ای در وب‌سایت خود این موضوع را به شدت تکذیب کرد.

سازمان بهداشت جهانی علاوه بر تکذیب، این موضوع را محکوم و اعلام کرد که حق پیگیری قانونی برای یافتن منبع انتشار این خبر را برای خود قائل است.

پس از این الشرق‌الاوسط و سایت زیتون به عنوان منبع انتشار این خبر، مجبور به حذف این گزارش دروغ از خروجی خود شدند.

حال شبکه خبری العالم با انتشار تصویری اعلام کرده است که «الشرق‌الاوسط» خبرنگار منتشر کننده این گزارش را اخراج کرده است.

انتهای پیام/.




طبقه بندی: زیارت اربعین، 
برچسب ها: دروغ عجیب رسانه سعودی درباره راهپیمایی اربعین، سازمان بهداشت جهانی نسبت به افزایش بارداری‌های ناخواسته در جنوب عراق در جریان مراسم راهپیمایی اربعین هشدار داد، الشرق‌الاوسط خبرنگار منتشر کننده این گزارش را اخراج کرده است.،  
دنبالک ها: دروغ عجیب رسانه سعودی درباره راهپیمایی اربعین،  

تاریخ : دوشنبه 1 آذر 1395 | 09:44 ب.ظ | نویسنده : مهدی خادمی | نظرات
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.